MacBook Pro: kan bepaalde dingen niet aanklikken?

November 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
ik heb dus een paar maandjes geleden een tweedehands macbookpro gekocht.
Ik heb gemerkt dat ik bepaalde dingen niet kan aanklikken bijv:
ik zit op youtube en wil klikken op "meer weergeven" bij de beschrijving maar dan gebeurd er niks, evenals ik op "... antwoorden bekijken" wil klikken. maar dit is alleen bij youtube. Dit is bij al die kleine "klik dingetjes".
Als iemand mij kan helpen zou ik dit zoo fijn vinden want dit begint naderhand heel vervelend te worden.

groeten van een 13 jarige jongen. XP

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    hallo, heb je dit al uit getest in verschillende browsers, als dit enkel bij safari is en enkel bij YouTube is dit wel zeer verdacht.

    Als je wilt kan je altijd het volgende uit proberen: Safari > voorkeuren > geavanceerd, toon ontwikkel menu.
    Nu kan je op het stukje tekst, rechts klikken en element inspecteren, er verschijnt nu een venster, met allemaal code, daar kan je checken of de tekst wel juist is geselecteerd, en/of het niet door een stijl is verplaatst.

    Ook kan je in het ontwikkel menu de cache eens legen.

  • dit is bij alle browsers en alle games.
    Ik gebruik alleen maar google chrome. Ik weet niet hoe je het daar aan/uit zet ofzo?
    Het is alsof ik er nooit heb op gedrukt.
  • QuintenQuinten    Moderator
    In Google Chrome staat dit standaard ingeschakeld. En het beste dat ik je kan aanraden is ofwel:
    - Bekijk eens of een extensie dit tegenhoud, door hen allemaal uit te schakelen en de browser te herstarten.
    Zo niet raad ik Chrome te herinstalleren.
    Als bijkomende vraag heb ik: welke Chrome versie gebruik je? Je kan altijd Chome Canary installeren dit is de zelfde versie als Chrome enkel is dit de developers versie, die altijd een beetje voor is op de gewone browser.
  • Heel erg bedankt!! :)
    Bij Google Canary lukt het wel.
  • QuintenQuinten    Moderator
    graag gedaan.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.