Is mijn iPhone stuk of ligt het aan iets anders?

November 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Hallo

Ik heb een Iphone 4, al 2 jaar en werkt perfect tot gisteren!

Gisteren begon mijn Iphone 4, ios 7.1.2, ineens de stembediening in te schakelen
Geen probleem, dit verdween weer vanzelf
Even later deed hij dit weer en heb ik nagecheckt of ik de stembediening heb aanstaan en dit bleek dus niet het geval maar toch blijft hij deze opstarten zonder dat ik een knop aanraak.
Toen begon hij screenshots te nemen zonder dat ik de knoppen aanraakte en als ik op mijn iphone bezig ben lijkt het wel of hij een eigen leven heeft.
Bv. ik open een app en hij sluit ze weer en start ze op en wanneer ik wil ingrijpen start de stembedeining op (die uitstaat)

Ik heb vaker problemen gehad met mijn home-knop maar deze losten zichzelf op na het schoonmaken van de home knop.
Nu ben ik ten einde raad.. Ik kan mijn iphone niet meer beheren wat moet ik doen?

Is mijn Iphone stuk of ligt het toch aan mijn home knop?
- Hij is wel gevallen maar dat is al een jaar geleden, de achterkant is stuk maar dit heeft mij nooit een probleem gebracht?
Gisteren is er helemaal niets speciaal gebeurd, niet gevallen of niks hij deed gewoon ineens raar en nu begint hij random mensen te bellen en het duurt eeuwen vooraleer ik kan afdrukken.


Help mij alsjeblieft!

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.