Alle items in programma Herinneringen naar update El Capitan kwijt

2cv2cv
November 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Vandaag heb ik een update naar El Capitan uitgevoerd. Nu ben ik al mijn items in het programma Herinneringen kwijt geraakt. Hoe kan ik mijn verloren acties weer boven tafel halen?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Maak je gebruik van iCloud waarbij je Herinneringen synchroniseert met andere toestellen?

    Je kan altijd een back-up terug plaatsen via https://www.icloud.com/#settings, onderaan de pagina klik je op Zet agenda's en herinneringen terug en kies nu een back-up om terug te plaatsen.
  • Helaas maak ik geen gebruik van ICloud.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Indien je een TimeMachine hebt genomen vind je deze terug in volgende map: ~/Library/Calendars je vind hierin verschillende mappen, een ID gevolgd door een .calendar (voor iCloud staat hier nog mappen bij met .caldav) zoek de laatste map via rechtermuisknop > Toon Info. Meer informatie over de datum vind je ook terug in het Info.plist bestand telkens in deze mappen. en plaats het laatste bestand terug, let wel dat de informatie kan gaan conflicteren met andere online data die je eventueel hebt, zowel voor Herinneringen als iCal. Sluit ook beide apps af voor je deze actie onderneemt.
Log In of Registreer om te reageren.