iCloud om veiligheidsredenen geblokkeerd?

October 2015 aangepast in iCloud
Hallo allemaal
mijn icloud is om veiligheidsredenen geblokkeerd en het lukt niet om met Apple contact te krijgen
word zogenaamd binnen 2 minuten gebeld maar krijg 3 weken later mail dat ik niet berijkbaar ben gaat al een jaar zo
heeft iemand een telefoonnummer van apple waar je GEWOON naar kunt bellen om een probleem op te lossen

gr gerry

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    http://www.apple.com/nl/support/itunes/contact/
    onderaan bevind zich het nummer: 0800 0200 570

    Stappen die je kan ondernemen om je account de deblokkeren:
    1. Ga naar Apple's iForgot: https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid.
    2. Apple id ingeven
    3. Klik op volgende
    4. Als je twee-staps verificatie hebt dan dien je de Recovery Key in ge geven. In dien niet, ga je naar de volgende stap. Na het ingeven van de Recovery Key die je ergens hebt eens moeten noteren, klik je op volgende. En selecteer je een telefoonnummer voor de twee-staps verificatie. Vul het nummer in die je verkreeg via sms in.
    5. Kies nu een nieuw wachtwoord en bevestig dit met het herhalen van het wachtwoord.
    6. Klik op reset wachtwoord.

    Nadat deze stappen zijn voltooid ga je naar een iPhone/iPad/iPod en log je uit in iCloud (instellingen > iCloud) en log je opnieuw in met het nieuwe wachtwoord. Voor OS X dien je dit te doen via Systeemvoorkeuren > iCloud.
  • Werkt weer helemaal perfect bedankt Quinten

    en sluiten maar
    Gr Gerry

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.