iPhone 4: maar krijg wel updates van apps voor iOS 8

October 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik las net dat de iOS8 update niet compatible is voor de iPhone 4.
Maar ik krijg nu wel allemaal meldingen van mijn apps die geupdate kunnen worden voor iOS8.
Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is? Maar ik krijg die meldingen niet weg.
Erg irritant.

Thanks.

Reacties

  • Apps worden door ontwikkelt ongeacht de ios versie die je hebt. Kan geen kwaad om de apps te updaten. De ontwikkelaars geven gewoon extra ondersteuning voor de nieuwe ios.
  • Dank je Julkriek!

    Rai, ik ga ook niet iOS8 downloaden. Dit gaat puur over de updates van apps die aangepast zijn voor iOS8. Die ontvang ik namelijk wel.
  • timoshatimosha    Moderator
    @Lindsay

    De ontwikkelaar van een app bepaalt welke iOS versies de app ondersteunt. Sommige apps werken alleen met iOS 8. Andere ook met oudere iOS versies (zonder de specifieke functies van iOS 8).
  • Ja maar , de app kan zien welke ios je hebt, heb je een lage ios krijg je ook geen updates. Heb je de vereiste software krijg je updates.
  • timoshatimosha    Moderator
    @Julkriek

    Alleen voor apps die uitsluitend geschikt zijn voor iOS 8. Er zijn apps die updates gekregen hebben voor iOS 8 die ook werken op iOS 5,6 en 7.
  • Ik begrijp wat Lindsay bedoelt.
    Ik zie het ook op mijn iPhone 4S die nog iOS 7 draait.
    Ik heb 'automatisch' updaten van apps aan staan, en sinds ik dat heb aanstaan zag ik nooit de rode cijfertjes meer in het App Store icoon.
    Nu zie ik daar '29' staan. Dat zijn dus apps die waarschijnlijk een update voor iOS 8 hebben gekregen, maar nog niet automatisch op mijn iPhone geinstalleerd kunnen worden omdat er nog iOS 7 op staat.
    Als je een iPhone 4 hebt kun je niet eens upgraden naar iOS 8 en is het dus onzinnig om deze notificaties aan te geven.
    Ik ben het dus met Lindsay eens.
  • Die updates zijn gewoon te gebruiken als je iOS 7 hebt, ik heb al heel wat updates binnen gehaald en de app's werken zonder problemen. Ik heb ook nog maar één melding gehad dat de app alleen beschikbaar is voor iOS 8 maar die is dan ook niet te installeren.
  • Even getest, en inderdaad, het lijkt erop dat Tom2000 gelijk heeft!

    De apps kunnen ook op mijn iOS 7 iPhone geinstalleerd worden. Het lijkt er op dat de 'automatische' update-feature niet meer werkt...

    Of zou het met de iCloud/DNS problemen van UPC te maken hebben?

  • Nee, het heeft met de nieuwe iTunes voorwaarden te maken (vermoed ik).
    Zolang je die niet geaccepteerd hebt, vinden er geen automatische downloads meer plaats.
    Vreemd dat dit niet op de een of andere manier door Apple gemeld is.
  • Daarom ben ik maar aan het lezen, lezen en nog eens lezen, en als ik genoeg gelezen heb...dan iOS 8.
  • Facebook doet het niet meer na de update voor io8. Iphone 4 met ios7.
    Dus lijkt mij dat je niet zomaar alles nog moet updaten
  • Ik heb mijn 4S een update laten doen naar versie 8 en het werkt als een tierelier.
    Nou heb ik maar heel weinig app's naast de standaard mee geleverde.
    Gevolg is wel, dat ik twee dagen toe kan met de batterij.
  • ik kan niet updaten omdat de telefoon vind dat het niet in deze store is te krijgen, heel vervelend, wat kan ik daar aan doen

  • Welk apparaat wil je dan een update geven?
Log In of Registreer om te reageren.