Is OS X 10.11.1 beter dan 10.11.0 ?

October 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Graag een beetje feedback...nog mailproblemen ?

Dank,
Theo

Reacties

  • October 2015 aangepast
    Volgens een thread bij Apple Support Community wel:

    https://discussions.apple.com/thread/7251820?start=0&tstart=0
  • Na problemen met mijn in- en outbox na installatie van El Capitan (ze waren gewoon leeg, andere boxen die ik zelf had gemaakt waren in orde) en deze te hebben gevuld dankzij Time Machine door de honderden mails terug te plaatsen heb ik de nieuwe upload ook uitgevoerd, zij het met het nodige wantrouwen. Dankzij El Capitan heb ik niet zoveel vertrouwen meer in het Apple concern als ik voorheen altijd had (met enthousiasme).
    Bij de update heb ik geen veranderingen/verbeteringen geconstateerd en werken functiesignalen nog steeds niet. Als er een mail binnen komt is het ijselijk stil. Als ik een mail verstuur is de 'straaljager' wel aanwezig. Het is wellicht een simpele functie en niet echt noodzakelijk, maar het hoort er gewoon wel te zijn als een aloude basic functie.
    Schande dat Apple dit niet oplost.
    Al mijn instellingen staan goed om een signaal te horen.
    Apple pretendeert dat ook mensen die niet diepgaand met programma technologie bezig zijn en hun stuurprogramma ook voor de eenvoudige lieden heel begrijpelijk is, maar met El Capitan maken ze dat absoluut niet waar. Een dergelijke super update moet gewoon moeiteloos verlopen en goed functioneren. Zeker bij één van de belangrijkste functies zoals MAIL.
    Apple moet zich diep schamen en in de hoek gaan staan.
    Maar zoals gebruikelijk hoor je weer niets van hen.
    Ze hebben het vast te druk met de bouw van hun nieuwe megalomane hoofdkantoortje.

  • Heb dit probleem ook,mail loopt vast en moet dan geforceerd stoppen.
    Dit gebeurt diverse keren.
    hawi43
Log In of Registreer om te reageren.