Apple ID met icloud.com

hallo,

ik wil graag het email adres van mijn apple id wijzigen gezien die op mijn ex haar email staat
ikzelf heb maar 1 email adres, en dat is een @icloud.com

blijkbaar kan ik, onder het dak van Apple, geen email gebruiken die zij zelf hanteren. is dit een grap?

zie foto

als ik het goed begrijp, ben ik verplicht om een email adres te gebruiken die van een concurrent afkomstig is?

Reacties

  • October 2015 aangepast
    blijkbaar ben ik niet de enige met deze vraag, ik heb pas achteraf een reactie van een vorige discussie gevonden :-/

    maar dat lost het probleem niet op
  • op deze pagina word gezegd dat de apple id meestal ook het primaire eimal adres is, en kan eindigen op @icloud.com

    maar als ik ze wil wijzigen naar icloud.com mag ik niet
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je maakt eerst een account aan, met bijvoorbeeld @hotmail/@gmail/@outlook, en ga zo maar verder. Waarom, 't is is uit veiligheidsredenen, zodat je altijd een backup email hebt, moest iCloud uit de lucht gehaald worden om toch nog in te loggen in iTunes, en omdat iTunes al langer bestaat dan iCloud, want die laatste is er maar achteraf aan toegevoegd.

    Wat later zal je de mogelijkheid hebben om een iCloud adres aan te maken. Dit is dan voornamelijk om Mail en notities te kunnen gebruiken
Log In of Registreer om te reageren.