Apple Byte #1: De Apple Watch is geen ideale uitbreiding voor de iPhone

WesleyWesley    Beheerder
October 2015 aangepast in Apple bytes
Nieuw op appletips genius is de 'Apple Byte van de week', iedere week bieden we jullie een kritische stelling aan waarover gediscussieerd kan worden. Ben je het eens of oneens met de stelling en waarom? In de Poll kun je jouw stem uitbrengen, maar we lezen natuurlijk graag waarom!

De Apple Watch is volgens Apple het ideale verlengstuk van je iPhone, je ontvangt er meldingen op, kunt applicatie gebruiken en verschillende taken uitvoeren. Echter is de vraag, is de Apple Watch wel de ideale uitbreiding voor je iPhone? Geef je mening in de poll en vertel in de reacties waarom.


Reacties

  • De Apple Watch is een prettig product, maar helaas alleen maar een verlengstuk van de iPhone. De applicaties zijn nog steeds te traag om daadwerkelijk te kunnen gebruiken, ook nu met watchOS 2. Het ontvangen van meldingen en hier snel op reageren is fantastisch, tijdens het sporten is ie prettig in gebruik, maar op dagen dat je dit niet doet blijft het gewoon een accessoire rond je pols. De snelle blik is handig, net zoals de complicaties, het is dus een prachtig product.
  • Ik ben tevreden iwatch gebruiker,alles werkt gewoon prima.
    Er zou op apple tips wel meer aandacht aan mogen worden besteed.
    Apart tabje net als apple tv iPhone iPad en zo.
  • De Apple Watch is een fantastisch product ik gebruik hem nu zo'n 4,5 maand, naar alle tevredenheid. Ik ben een fanatiek sporter en vind het heerlijk om met de Apple Watch te sporten. Als je de Apple Watch vergelijkt met andere smart Watchs dan zul je zien dat de Apple Watch zo veel meer bied als zijn concurrenten.
  • Ben al geruime tijd een Apple Watch bezitter vind het een goede uitbreiding op de iPhone.
    De meldingen ontvangen en snel kijken of je er meteen wat mee moet doen of juist niet zonder al te grote afleiding.
Log In of Registreer om te reageren.