Mac als home audio basis

November 2013 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik heb mezelf een nieuw audio systeem aangeschaft; de actieve draadloze Audiopro LV3 luidsprekers. Ik was overdonderd door de geluidskwaliteit, terwijl ik kabels heb kunnen ruimen en mijn geluidsinstallatie kon verkopen! Hierbij is mijn Mac de basis: iTunes als bibliotheek en de wireless transmitter in de USB poort, die de muziek naar de speakers stuurt. Klinkt echt perfect !!
Maar....; als op de Mac gewisseld wordt van account stopt het signaal.... Weet iemand of het mogelijk gemaakt kan worden om continu de muziek te laten klinken ?

Reacties

  • logisch dat het stopt als ja van account wisselt op die Mac niewaar? :-)
    nee, dat kan dus niet wat je wil.
  • Er lijken in eerste instantie wel meer dingen logisch; alleen blijkt nogal eens een keer dat er instellingen mogelijk zijn, waar ik (nog) geen weet van heb, waardoor die logica een andere wending kan krijgen. Ik denk " ik gooi het in de groep en misschien heeft iemand een tip om issue op te lossen ".........
  • timoshatimosha    Moderator
    De logica zit hem daar in dat de gebruikers-processen gestopt worden als een gebruiker uitlogt. Dus ook het iTunes proces.
  • November 2013 aangepast
    Ja, logisch idd; soms zie je op fora oplossingen d.m.v instellingen of aanpassingen die diep verstopt zitten in de computer....heb nog stille hoop dat er voor mijn vraag ook zo'n soort oplossing is..... ;-))

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.