Als ik de iPhone op de oordopjes aansluit dan komt er geen geluid uit de oordopjes

October 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb een iPhone 4s, wilde net muziek luisteren via mijn telefoon, maar wanneer ik mijn oordopjes aansluit komt er geen geluid uit mijn oordopjes en komt er alleen muziek uit mijn speaker. Ik heb andere oordopjes geprobeerd, maar die geven hetzelfde probleem. Heb telefoon opnieuw opgestart, alles geüpdatet (iOS 9.0.2), geprobeerd om het muziekgaatje, om het zo maar even te zeggen, schoon te maken met een satéprikker, maar niks werkt. Iemand met hetzelfde probleem of mensen die weten hoe ik dit kan oplossen? Anders toch maar naar de winkel voor een reparatie?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik heb dit vroeger ook nog gehad, dit was bij mij met ups & downs, het was ook een iPhone 4s. Je kan altijd eens op Herstellen... klikken in iTunes (zorg dat je een reservekopie hebt staan). En zet de reserve kopie terug.

    Als het probleem hardware matig is kan je eens proberen het kleine bolletje wat te bewegen of je jack wat heen en weer te bewegen, het kan dat het plots wel te horen is. Mogelijk moet je dan toch naar laten repareren.
Log In of Registreer om te reageren.