Na Beta Developer El Capitan geïnstalleerd te hebben, een Update naar de beta terug! ??

October 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Heb nu dus de El Capitan geïnstalleer alles werkt.
Alleen als ik niet oplet en zo maar op de update klik zit ik weer op een oude verzie: Developer Beta 10.11.1 .
En moet ik weer die hele El Capitan downloaden en installeren ? dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

Zijn er nog meer die dat ook hebben ? en of een oplossing weten.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik begrijp je vraag niet zo goed:
    Je zit momenteel op 10.11 en als je op de update knop drukt download je de 10.11.1 (developers beta)? Heb je hiervan de Publieke Beta of de Developers Beta?

    Om de publieke beta te verlaten, kan je o deze pagina terecht, (zie onderaan de pagina)
    https://beta.apple.com/sp/betaprogram/unenroll
  • Bedankt voor je reactie Quinten

    Er staat : Software-Aktualisering OS X El Capitan Update Developer Beta 10.11.1

    Maar dan Downdate ik als het ware , heb in de apple store, de waar ik nu mee zit Capitan gedownload .
    Bij : Over deze mac staat; verzie 10.11
    Als ik dus (Down) Update komt er te staan Developer Beta 10.11.1
    Dit is toch raar? of snap ik het niet ?

    (vroeger had ik dus de beta geïnstalleerd van 1 t/m 9 dacht ik )
  • QuintenQuinten    Moderator
    October 2015 aangepast
    Om nieuwe updates (beta's) te verbergen ga je in Systeemvoorkeuren naar App Store en daar kan je op de Wijzig... knop klikken naast Op uw computer kunnen prerelease-seedupdates worden gedownload. En kies voor Toon geen prerelease-updates. Nu zou je geen updates meer van beta software mogen zien in Updates.
  • Hoi Quinten

    Inderdaad het is opgelost !
    Helemaal top , want hij bleef er naar vragen was heel vervelend .

    Hier heb ik wat aan bedankt!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Het is graag gedaan en bij deze is deze discussie gesloten.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.