Bluetooth verbinding van een trackpad valt regelmatig uit.

Hallo,
bluetooth verbinding trackpad valt regelmatig uit batterij level 92% enkel na uit en terug aanzetten wat toch nie de bedoeling is kan ik terug verbinden mocht iemand daar ook problemen mee hebben graag respons

Mvg Peter

Reacties

  • Kan je hem misschien eens helemaal leeg laten lopen? Zodat hij uit zich eigen uitvalt. Dat kan misschien wel helpen :)
  • Ik heb precies hetzelfde probleem sinds een half jaartje. Dan moet ik ook eerst de zogenaamde 'verbinding' verbreken (door eerst de mouse te voorschijn te toveren) en daarna de verbinding weer inschakelen. Lekker is dat!!
  • Misschien kan iemand mij helpen met een trackpad probleem (verbonden met Imac) dat wellicht samenhangt met bovenstaande? In Yosemite en nu ook in Capitan selecteert of opent elke applicatie waar de cursor zich op de desktopdisplay zich over beweegt. Hetzelfde gebeurt op het internet met pagina's en links. Ik dacht dat het aan slijtage van m'n oude trackpad lag en heb een nieuwe gekocht. Zelfde probleem. Ik heb de instellingen teruggezet naar default, geen verandering. Zou graag een goede tip krijgen, misschien is het wel iets eenvoudigs!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Staat in je Systeemvoorkeuren > Trackpad onder het tabblad "Aanwijzen en klikken" Tikken om te klikken aangevingd? Dit kan misschien de boosdoener zijn. Heb je MagicPrefs geinstalleerd?
  • Beste Quinten,

    Tikken om te klikken was niet aangevinkt.
    MagicPrefs heb ik niet geinstalleerd.
    Wel naar gekeken nu, maar lijkt me te ingewikkeld en probleembezorgend.

    Heb op beide (nieuwe en oude) trackpad het idee dat de computer op de lichtste beweging op het tp reageert. Kan het zijn dat ik in Yosemite/El Capitan iets moet instellen?

    Ik moet wegens oogprobleem wel veel vergroten. Kan het daar aan liggen?

    Hartelijk dank voor je hulp.

  • QuintenQuinten    Moderator
    Het enige wat ik kan bedenken is dat je eens de TrackPad reset. Houd de powerknop van de TrackPad in voor 5 seconden tot het groene lampje begint te flikkeren, en in bluetooth Setup wisard moet je opnieuw gaan verbinden.

    Heb je iets of wat ingesteld in het paneel van Toegankelijkheid voor de vergrote tekst.
Log In of Registreer om te reageren.