Epson printer niet meer te vinden

October 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Na installatie update OS X 10.11 El Capitan is mijn epson printer niet meer te vinden.

Reacties

  • Wie weet hoe dit probleem is op te lossen?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Heeft deze speciale software nodig?
    http://www.epson.be/be/nl/viewcon/corporatesite/support
    of kan je die via Systeemvoorkeuren > Printers en Scanners deze terug vinden.
  • Hallo Debby,

    Ik had ook dat probleem heb toen bij Epson USA een drijver gedownload, probleem opgelost!

    Ferry
  • Quinten, bedankt voor je reactie. Helaas had ik die optie al geprobeerd. Maar zie het bijgevoegde bestanden... MAC OS 9.2 is toch de nieuwste versie.
    Alle updates op epson zijn ook al gedateerd.
    Maar ik ben geen appelgenius, dus als je toch nog opties ziet dan hoor ik ze graag.

  • Ferry,

    Ook jij bedankt voor je reactie. Bij EPSON USA vol goede moed een driver gedownload, maar probleem los ik niet op.
    De printer zelf is goed verbonden met WIFI netwerk en vanaf Samsung van mijn dochter is printen wel mogelijk.
    Ik puzzel nog verder.

  • Ik heb hetzelfde probleem. Zie op mijn Macbook de (all-in-one) printer wel, printen is OK, maar scanner geeft verbindingsfout aan. Epson heeft geen passende driver-update voor mijn Epson sx535WD
  • Ben toch nog even naar Epson USA gegaan en ik lees daar dat ze werken aan een oplossing. Afwachten dus.
  • QuintenQuinten    Moderator
    @Debby

    Je moet de versie OS X - Intel downloaden. Dat is de laatste versie.
  • Quinten,

    Dat ook gedaan en ik worstel nog steeds. Probleem met iPad en iPhone al wel kunnen oplossen. Blijkbaar was Bonjour niet meer 'te vinden?' op airport time capsule na update.
    Deze optie via ander forum gevonden.
    Nu nog puzzelen met mijn Macbook....
  • Kan niet printen met printer XP-640 Series. Krijg steeds "gestopt-Filter mislukt"
    communicatiefout. Dit terwijl de printer het wèl doet met de I-pad en I-Phone. ?????
Log In of Registreer om te reageren.