Reservekopie op iPhone 5s zetten

November 2013 aangepast in iOS 10 of eerder
Hoi Allemaal,
Even een vraagje..
Gister eindelijk mijn iphone 5s binnen gekregen. Begonnen met de installatie en toen ervoor gekozen om een reservekopie erop te zetten via wifi. Dit duurt nu al 12 uur.. is dit normaal ? als ik hem aansluit op mijn pc kan ik ook niet zien waar hij mee bezig is.. Jammer genoeg is hij ook vanochtend uitgevallen waardoor hij weer opnieuw moest beginnen.

Ik hoor graag jullie reacties.

Groetjes

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    November 2013 aangepast
    Ik neem aan dat je die nieuwe iPhone 5s aan de originele lader hebt aangesloten.

    Als het hier om een iCloud reservekopie gaat dan kan dat wel even duren. Afhankelijk van de grootte van de backup, de doorvoersnelheid tussen iPhone en Wi-Fi router en de snelheid van van de internetverbinding.

    Twaalf uur is wel erg lang.
  • Ja klopt. Op de originele oplader. Dus het kan aan mijn internetverbinding leggen. Het is inderdaad ook een iCloud reservekopie. Ik wacht het netjes af.
    In ieder geval bedankt voor je reactie.
  • timoshatimosha    Moderator
    De internetverbinding zal het probleem wel niet zijn. Die is meestal snel genoeg.

    De verbinding tussen iPhone en Wi-Fi router kan wel erg traag zijn door interferentie van andere Wi-Fi routers/acces points. Als jouw router de mogelijkheid heeft om de 5 Ghz band te gebruiken kan je dat eens proberen. Op 5 GHz is er veel minder interferentie en de bandbreedte is veel hoger.
  • Oke ! ik zal eens in mijn router kijken of dit kan. Bedankt.
Log In of Registreer om te reageren.