Herinneringen: nieuwe lijst heeft gele achtergrond?

September 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb de 9,01 geïnstalleerd op mijn Iphone, en als ik herinneringen neem, en ik maak een nieuwe lijst aan, en die heeft nu als achtergrond geel, ze spreken van een rood bolletje onder aan voor de kleur te kiezen, maar dat zie ik niet,het zal wel aan mij liggen, graag uw hulp

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Kun je een schermafbeelding maken en posten hier, want het is erg vreemd.. Schermafbeeldimg maak je door de aan/uitknop en thuisknop kort tegelijk in te drukken, toevoegen kan door op 'voeg een bestand toe' te klikken hier onder het reactieveld.
  • Wesly, het is zeer vreemd, als ik gewoon mijn herinneringen open, en een veld aanklik, dan zie ik geen woord wijzigen staan, maar als ik een schermafbeelding maak, en ik kijk naar foto, bestand, dan staat daar wel wijzigen, en dan zie ik interdaad meer iconen staan van kleur, maar dan nog kan ik de kleur niet wijzigen , zeer vreemd, er moet volgens mij een zware bug in zitten, het is sinds ik de update 09,01 geïnstalleerd heb gisteren, ik ga nog even afwachten, maar alvast heel erg bedankt voor uw hulp , u hoort nog van mij
Log In of Registreer om te reageren.