Agenda geeft geen hele week weer

Ik ben het overzicht over de hele week kwijt. Ik krijg nu maar 4 dagen te zien ipv 7. Als ik langzaam schuif komen de resterende dagen in beeld. Iets sneller dan schuift het door naar de volgende week. Ik heb het geprobeerd met uitzoomen, dwz het knijpen met twee vingers maar dat werkt niet. Hoe kan ik dit verhelpen?

Reacties

  • Bedankt voor de reactie en tip. Die lijkt mij echter meer bestemd voor het werken met een agenda op de computer of laptop. Ik had het over de iPad. Ik zie daar maar 4 dagen, waar ik vroeger alle 7 dagen van de week kon zien.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Hmmm vreemd, zou je een schermafbeelding kunnen posten van je weekoverzicht. Een schermafbeelding maak je door de thuisknop en aan/uit-knop van je iPad kort tegelijkertijd in te drukken, de schermafbeelding vind je in de foto's. Daarna kun je hem hier toevoegen door onder het reactieveld op 'voeg een bestand toe' te klikken.
  • Dag Wesley,

    Het ziet er dus zo uit.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Ik denk dat ik het probleem zie, gebruik je een grotere tekst weergave of vette tekst? Pas dit eens aan bij instellingen - beeldscherm en helderheid - vette tekst en tekstgrootte, pas dit eens aan, heeft het effect?
  • Wesley, je bent een genie. Zonder mij dit bewust te zijn, heb ik blijkbaar ooit het lettertype vergroot. En nu zie ik weer de hele week! Dank.
  • Heb zelf de easy calander en die altijd 7 dgn
  • WesleyWesley    Beheerder
    Super dat het opgelost is

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.