Geluid regelmatig weg bij Whatsapp en Facebook bericht?

RlaRla
September 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Na de update heb ik regelmatig niet het "alarm"/geluid als er een app of pb is. Ook na de update 9.01. Als ik de app volledig heb afgesloten dan wel een signaal. Wie weet de oplossing. Uit en aan zetten werkt ook niet. Iemand die net de 5s heeft heeft het ook

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Wat bedoel je met:
    als er een app of pb is
    Kan je dat wat verduidelijken aub?
  • Als ik een app krijg, geen geluid/signaal krijg. Bij pb van fb kreeg ik dat ook altijd.
  • ook ik heb na de up date 9.01 last dat ik geen meldings geluid krijg als een een whats ap en mail binnen komt. hoop dat hier een oplossing voor is.
  • timoshatimosha    Moderator
    Sorry, maar ik begrijp het niet. Wat is "een app krijgen"? Uit de App Store? Uit iTunes?
  • Whats app of prive bericht via Facebook.
  • als ik een whats ap of mail op mijn telefoon binnen krijg krijg ik geen geluid er meer bij.
  • timoshatimosha    Moderator
    @Ria

    Bedankt. Daar was ik zelf niet opgekomen. "Een app krijgen" is dus een Whatsapp bericht ontvangen. Men moet het maar verzinnen ;-)

    Ik gebruik Whatsapp en Facebook niet en heb dus ook geen ervaring met die apps.
  • Ik heb ook hetzelfde probleem, ook nog na IOS 9.0.2
    Geen geluid bij inkomende berichten van Facebook en Whatsapp
  • Sedert iOS9 hoor ik praktisch geen geluidtoon meer bij binnenkomende berichten op mijn Iphone 6.
    Is dit probleeem bekend bij andere gebruikerd?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Sedert iOS9 hoor ik praktisch niet meer de geluidtonen van binnenkomende chats van mijn groepen in WhatsApp.
    Is deze probleem bij iemand bekend?
  • Bij mij ook geen geluid meer bij facebookmeldingen sinds update. Ook geen melding in toegangsscherm. Had ook eerst geen geluid meer bij sms en email. Heb dit opgelost door telefoon te resetten. Heb Facebook hierover al geïnformeerd maar geen reactie. Vervelend heb je een dure telefoon doet de helft het niet. Ergerlijk!
  • October 2015 aangepast
    Iemand al een oplossing gevonden voor het probleem met het meldingsgeluid van Facebook? Krijg sinds update geen geluid meer bij FB meldingen en geen melding op het toegangsscherm. Ook krijg ik een ander geluid bij whatsapp berichten dan wat ik heb ingesteld. Koop je een dure telefoon, heb je een update, doet de helft het niet meer. Ergerlijk. Iemand reeds een oplossing gevonden?
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
Log In of Registreer om te reageren.