iOS 9 - herinneringen - locatie auto

Wie o wie kan mij helpen?!

Sinds iOS 9 kan je bij herinneringen ook je auto als locatie instellen. Volgens diverse artikelen (oud mbt beta's) online heb je een auto nodig met bluetooth en is Carplay niet nodig. Wie heeft iOS9 geïnstalleerd en bluetooth in zijn auto om dit eens te testen, het werkt bij mij namelijk niet :(

Kan er op internerimageimage niet echt veel info over vinden of reviews van andere gebruikers.

En voordat de vraag komt:
Ik heb geen achteraf ingebouwde Parrot of iets vergelijkbaars maar gewoon bluetooth standaard vanuit fabriek ingebouwd.

Alvast bedankt!!

Reacties

  • September 2015 aangepast
    Voorbeeld
  • IK heb Bleutooth in mijn wagen en ik heb 9.01 geïnstalleerd , maar ik weet niet juist wat u bedoeld, geef wat meer uitleg , dan wil ik het wel proberen, wat moet ik doen met herinneringen
  • WesleyWesley    Beheerder
    Eerst moet je jouw iPhone koppelen aan je auto via bluetooth, hoe lees je in de handleiding van je auto. Daarna is het in orde en kun je de auto als 'locatie' kiezen. Heb je al een connectie, maar zie je geen auto in herinneringen, dan kun je het beste de auto verwijderen uit de bluetoothlijst van je iPhone via instellingen - bluetooth - tik op de i naast auto - vergeet dit apparaat.

    Na het maken van een herinnering druk op je het i-icoon en kies je voor Toon op een locatie. Nu zal een lijst verschijnen met daarin ook de opties in- en uit de auto stappen.

    Geen mogelijkheid? Dan is waarschijnlijk de bluetooth in je wagen 'te oud' vermoed ik dan..
Log In of Registreer om te reageren.