Verborgen Gigabytes?

September 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
ik heb een iPhone5s 32 GB en gebruik 24,3 GB .
beschikbaar 2,1 GB
als ik alle andere zaken optel kom ik maar op 1,5 GB
heb op aanraden van Applesupport mijn iPhone met iTunes verbonden en vanonder in de statusbalk zie je dat er GB worden gebruikt door "ANDERE". Een uur met Applesupport aan de lijn gehangen en ze wisten ook niet wat "andere" betekent.
Heeft iemand dit ook gehad? Is dit een bug in iOS9?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    "Andere" is alle data die niet onder de overige categorieën valt. Dus geen muziek, foto's, boeken, enz... Maar wel data en cache die sommige apps in hun Sandbox opslagen. Ook data die gesynchroniseerd wordt met andere toestellen zoals een Mac of een iPad.

    Dit zou Apple Support eigenlijk moeten weten. Het is in ieder geval geen bug in iOS 9 of welke iOS versie dan ook.
  • bedankt ; ik heb inderdaad een iPAd en die zal continu met de iPhone in verbinding staan.
    Is er een manier om die ANDERE op te kuisen?
  • timoshatimosha    Moderator
    September 2015 aangepast
    Een iTunes synchronisatie verwijdert in ieder geval alle logs en cache. Bekende veroorzakers van dit probleem zijn alle apps van Facebook. Die apps maken enorm veel cache aan.
  • heb geen Facebook
    alleen apps Kindle,iBooks,WHatsapp, 3 kranten,Freecell en Pocket en samen met alle andere apps beslaan die maximum 1,5 GB
  • timoshatimosha    Moderator
    Whatsapp is van Facebook. En kranten kunnen ook heel veel cache aan maken.
Log In of Registreer om te reageren.