Geknipt bericht terug samenstellen, hoe met Mail ?

September 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Mijn probleembericht:
Dit is deel 1 van 2

De afzender heeft dit bericht in 2 delen verstuurd, omdat het te groot was om als één bericht te versturen. Om de bronversie van elk deel te bekijken, kiest u 'Weergave' > 'Bericht' > 'Bronversie'.
Ik kan beide bronversies wel "zien" , maar hoe en waarmee kleef ik die terug samen om de beelden te zien ?

Mijn vroeger nieuwsgroepenlezer kon zoiets wel, maar via mail ?

Alvast dank,
Theo

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Wat voor bestanden zijn het?
  • In de bronversie kan ik zien dat het een paar beleefdheids zinnetjes zijn, de originele uitnodiging, en dan reeks JPG bijlages....

    Kennen wij een pakketje dat die jpg files daaruit kan extraëren ?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Voor zover ik versta. Heb je dus een tekstbestand met de zinnetjes. Enkele jpg-bestanden en een bestand die alles moet bij elkaar houden (de originele uitnodiging), ben ik juist.

    Welk type bestand is dat laatste. Als ik fout ben kan je eens een foto via dropbox of een andere link hierop plaatsen van je Finder venster waarop ik de bestanden kan zien.

    Het enige wat ik hier nu kan bedenken is dat je ze moet samenvoegen met Photoshop, maar ik geloof dat ik verkeerd ben, ik kan het alleen niet goed uitmaken uit je vraag, zelf heb ik zo'n type bestand die te groot was nog niet moeten versturen of ontvangen via Mail. WeTransfer (maximaal 2GB) is daarvoor gemaakt of iCloud mail die kan bestanden tot 5GB versturen.
  • Niet helemaal correct:

    In de "broncode van de eerste mail" zie ik de beleefdheidszinnetjes en daarna tussen scheidingsstreepjes bladzijden jpg in tekstvorm (binary 64).

    Bij de tweede mail zie ik in de "broncode" enkel bladzijden jpg teksten. Het lijkt alsof de scheiding midden in één van de jpg tekstpakketten zit.

    Zou ik die gewoon moeten uitsnijden per jpg pakket en dan decoderen met "iets" ?
Log In of Registreer om te reageren.