Geen geluid op iPhone 6

September 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Hi. Sinds gister 17e heb ik geen geluid meer op mijn Iphone 6. Heb ios 9 gedownload. Kan het daar maybe aan liggen? Groetjes

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je al eens geprobeerd te herstarten? Is uw iPhone verbonden met bluetooth apparaten die het geluid overnemen? Kan je eens in Instellingen > Algemeen het proberen bij Monogeluid en Geluidsonderdrukking. En anders moet je eens op de schuifbarknop te klikken van de pannel Geluiden in de Instellingen dan hoor je normaal je beltoon. Daar kan het ook zijn dat Wijzig met knoppen uit staat. Dit wil zeggen dat je de fysieke knopppen niet kunt gebruiken voor het geluid te veranderen.
  • September 2015 aangepast
    Ik heb het zelfde probleem, alleen niet altijd (random). Bij mij is het of: geen geluid Of een krakend/ruisend geluid (uiteraard alleen als er een geluid afgespeeld wordt zoals bijvoorbeeld de vergrendelklik). Het lijkt er op dat als ik de iPhone herstart dat het probleem (even) weg is maar het komt weer terug. Een oplossing heb ik niet maarmisschien iemand anders wel? Ps ook gekomen vrijwel direct na installatie van iOS 9
  • September 2015 aangepast
    L
  • QuintenQuinten    Moderator
    @Reusje1981 gaat het hier ook om een iPhone 6? Ik heb die iPhone een daar is het probleem niet.

    Ik kan enkel aanraden om te wachten tot Apple een update uitbrengt. Wel kan je eens 2 opties uit proberen:
    - Je kan nog een beperkte periode (enkele dagen) downgraden naar de laatste iOS 8 versie. Doe dit via iTunes.
    - In iTunes eens op Herstel te klikken en een reservekopie van iOS 9 terug te zetten. Als dit probleem hierna nog blijft, kan je eens langs gaan bij een Apple herstel dienst.
  • drie dagen geleden ios 9 geinstalleerd en aanvankelijk dacht ik dat alles oke was.
    Vandaag ontdekte ik dat ik geen muziek kan afspelen. wel filmpjes maar geen geluid.
    Bovenstaande geprobeerd maar dat hielp niet.
    Nog niet de downgrade gedaan.
    is er een andere oplossing?
  • RichardRichard    Beheerder
    Misschien dat iOS 9.0.1 dit fixed?
  • Zo heb ik na update 9 en 9.01 regelmatig bij whats app regelmatig geen "geluid" dat er bericht is. En bij messenger helemaal niet. Rarara hoe kan dit.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Vaak gehoorde klacht, heb je de apps al eens opnieuw geinstalleerd? Ik heb mijn iPhone altijd op stil dus ik heb geen idee.
  • Hoi , ik kon vanochtend nog muziek luisteren, maar mn vriendin belde 112 maar ik hing gelijk op , maar mijn geluid doet het niet. Weet iemand hoe dat komt & hoe ik het zou kunnen oplossen ? Want alles wat hier boven staat al geprobeerd en niks werkt
Log In of Registreer om te reageren.