Appletips Genius 2.0 nu online!

WesleyWesley    Beheerder
Na anderhalf jaar is Appletips Genius gegroeid tot een uitermate handige community waarin gebruikers elkaar helpen. We willen graag onze gebruikers en zeker onze moderator Timosha bedanken voor hun dagelijkse inzet om mee te zoeken naar oplossingen voor verschillende problemen. Tijdens deze periode was Appletips Genius in beta-fase en vandaag is dan eindelijk de nieuwe versie en officiële versie online.

Appletips Genius sluit nu perfect aan op onze nieuwe website en biedt naast een nieuw uiterlijk ook een hoop extra's dan de vorige versie. De komende weken worden de laatste puntjes op de i gezet. Kom je problemen tegen of lukt iets niet in verband met Genius dan kun je deze onderaan dit bericht achterlaten.

Wil je een vraag of probleem melden dat niets te maken heeft met appletips of appletips Genius, dan vragen we je een nieuwe discussie te starten.

Wat is Appletips Genius?
Dagelijks ontvangen wij vele vragen van onze bezoekers, echter is het niet meer mogelijk om iedereen persoonlijk te beantwoorden. Om die reden hebben wij 'appletips genius' in het leven geroepen.

Heb je problemen met een product, stel dan je vraag hier op 'appletips genius' zodat iedere appletips bezoeker je vraag kan beantwoorden. Natuurlijk zullen wij ook zelf proberen jullie vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Reacties

  • RichardRichard    Beheerder
    March 2015 aangepast
    Vanaf vandaag hebben we ook ondersteuning voor tapatalk op de iPhone en iPad.

    - Installeer de tapatalk app op je iPhone of iPad
    - Open appletips genius via Safari en tap op de tapatalk banner die verschijnt.
    - Via de tapatalk app heb je nu direct toegang tot appletips genius.

    image
  • Tot nu toe krijg ik geen tab banner om naar tapatalk te koppelen.

    APP is ingesteld en ook ingelogd.
  • RichardRichard    Beheerder
    Anja: bedankt voor het melden, het werkt nu weer!
  • Het werkt nu gelukkig.
  • Geweldig initiatief, ik ben heel blij met Genius!
    Ik ben zeer content met mijn Apple spulletjes, maar ik ben wél kritisch.
    Het is per slot van rekening geen goedkoop materiaal.
    Goed om te merken, dat er meer mensen zijn, die niet blind en klakkeloos alles van Apple adoreren.
  • ik had een probleem over safari maar dit probleem is opgelost.
    mijn vraag is hoe kan ik een vraag of bericht op gesloten zetten.
  • timoshatimosha    Moderator
    @frankf

    Een discussie kan je zelf niet sluiten. Ik zal dat voor jou doen.
  • Is het mogelijk een *.png afbeelding vanaf het Bureaublad met de discussie mee te sturen?Het klikken op Voeg een bestand toe werkt niet of geeft een foutmelding.

  • RichardRichard    Beheerder
    Het uploaden van bestanden is weer gefixed!
    Bedankt voor het melden!
Log In of Registreer om te reageren.