Foto's kwijt na update OS X Yosemite?

August 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Na de update naar Yosemite opent mijn Macbook het programma iPhoto niet meer. De afbeeldingen uit iPhoto zijn niet automatisch overgezet naar het programma foto's! Ik heb al verschillende reactie's en discussie gelezen, maar niets verhelpt mijn probleem. Ook de iPhoto-bibliotheek geeft een foutmelding bij openen (gemigreerde bibliotheek kan niet worden geopend) en als ik voor de optie: 'open foto's' klik, kan ik ook alleen foto's van afgelopen 2 weken die met mijn iPhone gemaakt zijn terug vinden. HELP, ik baal zo hard als mijn foto's zijn verdwenen!
Weet iemand hoe ik mijn foto's terug krijg? Alvast bedankt!

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Gebruik je ook de laatste versie van iPhoto? Dat is versie 9.6.1 (910.42). Indien niet dan doe eerst de updates van iPhoto.
  • Nee, ik krijg een fout melding dat iPhoto niet geopend kan worden. Alleen wanneer ik naar de Appstore ga is het niet mogelijk om iPhoto te updaten/installeren/openen..
  • timoshatimosha    Moderator
    Als je ooit iPhoto op DVD gekocht hebt dan werd iPhoto automatisch opgenomen bij de aankopen in de Mac App Store. En moet je kunnen updaten met de Mac App Store. Tenminste bij mij is dat zo.

    Heb je iPhoto in de Mac App Store gekocht of gratis gekregen bij de aankoop van een Mac moet je uiteraard ook kunnen updaten met de Mac App Store.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan de foto's normaal terug vinden in Finder via bestandje iPhoto-bibliotheek. Zie je foto. Deze kan je openen door rechtermuisknop > Toon pakketinhoud.
  • @timosha: klopt, als ik bij aankopen kijk staat iPhoto er tussen. Daar achter staat open (niet update) en ik kan er verder ook niet op klikken of iets mee doen. En openen lukt ook niet.

    @quinten: al geprobeerd, maar ik krijg dan heel veel rare en verschillende mappen en bestanden te zien met iedere map die je 1000x kan doorklikken. Is er een manier om makkelijker de foto's via deze manier terug te vinden?
  • Iemand?? Please
Log In of Registreer om te reageren.