Wie weet de oplossing voor mijn probleem en zorgt er voor dat ik meer levens kan redden?

Ik ben (vrijwillig)hulpverlener voor burger AED (www.hartsalgnu.nl) hierdoor kan ik 24/7 een bericht ontvangen waar ik zo snel mogelijk op moet reageren. Nu komt het probleem dit bericht komt binnen via sms en gezien dat ik niet 24/7 wakker ben word ik niet wakker van het geluid van een binnenkomende sms. Na dat ik contact heb gehad met Apple en ik nog steeds geen oplossing heb probeer ik het maar via hier.

Wie weet hoe ik er voor zorg dat mijn telefoon af blijft gaan tot ik het bericht geopend heb? Ik weet dat er voor Android een app genaamd FireAlert 2 bestaat weet iemand of er een vergelijkbare app voor iOS bestaat?

Al vast bedankt voor iedereen die met mij mee wil denken of de oplossing heeft voor mijn probleem.

Groetjes Lexie

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    July 2015 aangepast
    Ja dat kan: Instellingen > Berichtgeving > Berichten > Herhaal melding. Iedere 2 minuten word een melding nu gegeven.

    Tip: Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Led-flits bij meldingen inschakkelen. Dit zal de kamer ook verlichten en je zo laten ontwaken. ;)
  • Dank je wel dit heb ik inderdaad ook ingesteld alleen zou het fijn zijn als hij continu door zou blijven gaan en niet om de twee minuten want bij een reanimatie telt iedere minuut.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je gsm aansluiten s'nachts op boxen: bluetooth of dock-station zal de melding ook luider maken, maar ik weet niet of je dat wel wilt voor je naasten.
  • Je zou eens naar IFTTT kunnen kijken.
    Je kunt diverse acties koppelen aan het ontvangen van een SMS, bijvoorbeeld een liedje laten afspelen op je iPhone.

    http://www.macstories.net/reviews/ifttt-for-iphone-a-different-kind-of-ios-automation/
  • QuintenQuinten    Moderator
    @Pieterr, dat dacht ik ook maar, daarvoor kan je bij IFTTT enkel kiezen uit een sms dat oftewel een vooraf bepaalde hashtag bevat. Of er een sms word gestuurd naar een telefoon nummer van IFTTT (zwitsers nummer). Dus ik vrees dat @LexieSJV niet de mogelijkheid heeft om die sms'en te customizen.
  • Inmiddels heb ik zelf een bel/sms toon aan het contact nummer gehangen en 's nachts een speaker gekoppeld maar gelukkig nog geen nachtelijke alarmeringen gehad inmiddels ook een app ontwikkelaar gesproken maar nog zonder resultaat.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Ik ken hiervoor een oplossing die niet 1-2-3 voor de hand ligt.
    Maar eerst wil ik graag weten of het probleem al opgelost is omdat het anders een onnodige discussie word hier.
Log In of Registreer om te reageren.