Link verplaatsen naar SD kaart lukt niet

July 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik heb een link gedownload voor mijn onderwater camera. Deze link kreeg ik van de fabrikant, om mijn vastgelopen camera te updaten.
Deze download mag je niet openen op de computer , maar moet ik slepen naar de sd kaart, die ik in de computer heb gedaan. Dit slepen lukt niet. Er komt niets op de card. Wat doe ik fout.
Wie heeft een idee.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je andere bestanden er op slepen? Zo niet staat je sd kaart dan gelockt (het pinnetje links op de sd kaart is naar beneden geschoven). Dit staat gelijk aan enkel lezen. Haal de sd uit de computer en plaats het pinnetje omhoog. Als dit niet werkt kan je eens het volgende meedelen: wat is de structuur van de SD, Wat is de capaciteit en hoeveel is er nog beschikbaar maw is er voldoende plaats. Dit vind je allemaal in het infovenster via rechtermuisknop op de sd-kaart > Toon info.
  • Als je wat meer informatie geeft kunnen we wellicht nog wat meer tips geven.
    Om welke onderwatercamera gaat het precies?
    Welke software heb je gedownload? (Ik vermoed nieuwe firmware)
    Heb je het SD-kaartje geformatteerd? Zo ja, hoe, in je Mac of in de camera? Welk formaat?
    Ik denk dat je waarschijnlijk FAT32 nodig hebt voor gebruik in de camera, of exFAT als het een kaartje met veel GBs (>32GB) is.
Log In of Registreer om te reageren.