Screenshot maken met een iPhone 5c

July 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Het lukt me niet om een screenshot te maken met mijn iphone 5C. Normaal gesproken is de procedure Homeknop indrukken en kort op de sluimertoets drukken om een screenshot te maken. Wat ik ook doe hij weigert pertinent om dit te doen!!

Wat moet ik nog meer doen om dit fenomeen te laten slagen nl gewoon een screenshot maken?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    De normale procedure is de Home knop + aan/uit knop gelijktijdig kort indrukken.

  • Ja dat wist ik al, maar zoals gezegd....kort indrukken, lang indrukken, eerst Homeknop en dan kort sluimerknop....NIETS helpt om een screenshot te maken. Moet er wellicht van tevoren iets ingesteld worden????
  • QuintenQuinten    Moderator
    Er moet niks worden van te voren worden ingesteld. Enkel gelijktijdig de sluimer en Home knop kort indrukken zoals Timosha zegt.
    Heb je voorheen al problemen gehad met de gevoeligheid van de knoppen, hier is een oplossing om de Homeknop te kalibreren. Een andere manier is Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > (Interactie) AssistiveTouch. dit schakel je in. Eenmaal je je het grijze blokje op je scherm ziet, druk je hier op. Je gaat naar Apparaat > Meer > Schermafbeelding. Vervolgens heb je een schermafbeelding zoal het hoort.
Log In of Registreer om te reageren.