Wi-Fi problemen na update 10.10.4

July 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Gisteravond de nieuwe update geïnstalleerd en de WiFi was al belabberd, maar nu nog beroerder..
Na een minuutje op 10 moet ik WiFi uitzetten en direct weer aanzetten, dan werkt het weer voor een minuut of 10.

Dit had ik eerder nooit!
Wel de bekende problemen met WiFi en Bluetooth tegelijk, waarbij er geen WiFi verbinding mogelijk is als de MBA met dichtgeklapt scherm verbonden is met een extern scherm en via Bluetooth een toetsenbord en trackpad verbonden is.

Ik had gehoopt dat dit nu eindelijk eens opgelost zou worden, maar nog steeds (sinds Yosemite...) werkt dit dus niet zoals het hoort....

Iemand tips?

Reacties

  • Tijdens het schrijven van dit stukje moest ik even iets anders doen.... met weer opnieuw WiFi aan/uit zetten tot gevolg..
  • timoshatimosha    Moderator
    Laat de Wireless Diagnostics eens lopen als Wi-Fi nog eens wegvalt.
  • Dank voor je reactie.
    Probleem is echter dat ik wel volledig Wi-Fi signaal heb, maar internet werkt niet, dus de Wireless Diagnostics kan ik niet laten lopen.

  • timoshatimosha    Moderator
    "Geen internet" = meestal geen IP-adres van de router of DNS dat niet werkt. In dat geval kan je Wireless Diagnostics wel laten lopen.
  • JMRJMR
    July 2015 aangepast
    Ik heb recent nog een Telenet modem gehad die echt 'warmte' gevoelig was, dus ook geen internetverbinding kreeg, met deze temperaturen moest ik hem uit de kast halen, wat frisser plaatsen en regelmatig eens de stekker eruit, dat hielp toen voor mij.
  • Bedankt voor het meedenken!!
    Warmte is niet aan de orde, Wireless Diagnostics geeft wel aan dat er problemen kunnen zijn met een buitenlandse router.... en wel signaal, maar geen internet...
Log In of Registreer om te reageren.