Geheugen vol iPhone 4S?

BJEBJE
April 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik krijg steeds bericht dat mijn geheugen vol is en een hoop dingen werken ook niet meer.
Bij gebruik staat dat mijn mail 2,3 G verbruikt, maar ik heb praktisch alle mail weggegooid. Er staat bijna niets meer op telefoon. Wel 123 foto's en nog kan ik geen foto maken. Ook gebruik ik regelmatig ICleaner en start regelmatig opnieuw op.
Help!!! Wat moet ik doen???

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    iCleaner? Staat er een jailbreak op die iPhone 4S?
  • Nee, geen jailbreak
  • ICleaner is een app die bestanden opruimt. (zelfde als CCleaner voor Windows)
  • Als je de telefoon koppelt aan een computer met iTunes worden de tijdelijke bestanden tijdens een synchronisatie opgeruimd. Als je dit al een tijd niet hebt gedaan, kan dat veel vrije ruimte opleveren.

    Als dat niet helpt kun je een volledige back-up maken en het toestel herstellen. Nadat je de backup hebt gerestored ben je deze tijdelijke bestanden zeker kwijt. Mits de back-up gelukt is en de restore volledig is teruggezet, verlies je geen data. Let er wel op dat je voor het maken van een back-up een wachtwoord voor de back-up instelt. Alleen dan worden ook zaken als wachtwoorden e.d. geback-upped en hersteld.
Log In of Registreer om te reageren.