'Gedeeld' in Foto's werkt niet op mijn Mac

Hallo,
Ik zoek al langere tijd naar een oplossing voor het volgende probleem. Op mijn mac werkt in Foto's het tabblad 'Gedeeld' niet. Ik krijg daar de melding dat de laatste informatie opgehaald wordt maar daar blijft het dan ook bij. Op mijn andere apparaten werkt het wel.De instellingen binnen Foto's en icloud staan correct ingesteld. Ook zie ik een verschil in het aantal foto's op mijn mac en mijn mba. Dit zou volgens mij gelijk moeten zijn, toch? Kan iemand mij helpen om het probleem van delen op mijn mac op te lossen.

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Zou je even een schermafbeelding kunnen posten? In Mac OS X kun je met de toetscombinatie Shift⇧ + cmd⌘ + 3 een schermafbeelding maken van je scherm.

    Heb je al eens iCloud delen uitgeschakeld en weer ingeschakeld in het voorkeuren-menu van Foto's?
  • Wesley, ik heb van alles al geprobeerd, ook icloud delen uitschakelen en weer inschakelen etc. etc. Zonder resultaat....
  • Wesly, ik ben iets verder gekomen maar weet geen oplossing voor dit probleem.
    Als ik uitgenodigd wordt om mij te abonneren op een gedeelde foto die mijn vrouw mij stuurt en ik klik op 'Meld u aan' dan krijg ik de melding dat 'icloud-fotdeling' niet ingeschakeld is. Dit is echter wel het geval. Ik heb een aantal malen de deling uitgeschakeld en weer ingeschakeld maar zonder resultaat. Weet jij, of iemand anders hoe ik dit kan oplossen. Ik voeg hierbij twee schermafdrukken toe om wat meer duidelijkheid te geven.
  • Bewerkte foto
  • Bij de laatste update van OS X was het probleem opgelost. De 'deling' doet het nu!
  • timoshatimosha    Moderator
    Goed dat het opgelost is. ;-)

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.