Verdwenen e-mail scherm op iPad 2?

May 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Van mijn IPad 2 is plotseling het e-mail scherm geheel blanco, alle e-mails zijn verdwenen, de pagina reageert niet meer en slaat na een paar seconden terug naar het beginscherm. Eeb softe stop en een harde stop doen niets, als het Apple embleem verschijnt gebeurt er niets ! Alle overige functies doen het wel, safari/spelletjes/etc.
Wat kan ik doen om ten eerste mijn e-mail sherm weer terug krijg en ten tweede al mijn e-mails en post.
Alvast bedankt voor welke suggestie dan ook, m.vr.gr. Ed.

Reacties

  • Een cursist van mij heeft het zelfde probleem al 2x voorgehad.
    Op haar computer stonden de mails nog wel.

    Heeft iemand hiervoor een oplossing? Of een idee van de oorzaak van dit probleem?

    Alvast bedankt voor een antwoordje. Joke
  • Gistermorgen ontving ik plotseling 250 mails !!! Het bleken al mijn oude en gedelete mails te zijn, ik snap er niets van. Wie kan dit verklaren cq uitleggen ? Ik heb ze dus allemaal weer weggewerkt !
    Nu heb ik het probleem dat mijn IPad me steeds verteld dat Safari niet kan openen omdat de server niet meer werkt ! Wie kan me hiermee helpen ?
    ( ik schrijf dit nu via een sim in de IPad, die doet het wel, ook dus de server !?!?).
    Bedankt voor iedere suggestie, groeten, Ed.
  • Beste mensen, het raadsel met mijn IPad wordt steeds groter !! Gisteren kreeg ik plotseling al mijn weggestuurde mails terug !! Ik heb ze maar weer weggegooid.
    Op dit moment doet alles het weer, de server reageert ook weer !! Ik snap er niets van maar het lijkt weer OK. Als er iemand is, die dit kan verklaren, dan graag, ik ben daar erg nieuwsgierig naar.
    Voorlopig voor mij gesloten, bedankt en m.vr.gr. Ed.
Log In of Registreer om te reageren.