Bijwerken fotos in iCloud traag

Meestal worden de wijzigingen bij fotos in mijn album "alle fotos" op ipad en iphone en op mijn imac redelijk snel aangepast mawr op andere momenten duurt dat soms wel uren.
Ik voeg vanuit de scanner Scannable Evernote op mijn iphone fotos toe aan de fotomap. Werkt meestal perfect maar nu weer niet. Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

Reacties

  • Zie inmiddels dat het niet zozeer met iCloud te maken heeft want vanf mijn ipad een foto uploaden ging pijlsnel: probleem zit bij iphone waar her uploaden naar iCloud vastgelopen is. De vraag is nu wel hoe ik dat kan oplossen.
  • timoshatimosha    Moderator
    Voer op de iPhone een harde reset uit (aan/uit + thuisknop ingedrukt houden tot het  verschijnt).
  • Had ik al gedaan maar verhielp het probleem helaas niet.
  • Hmm was iets te voorbarig met mijn vorige reactie, want er is iets veranderd na de reset: icloud-fotobibliotheek blijft hij nu wel een minien-voortgangsstreepje vertonen maar nu wel als tekst "3.385 onderdelen voorbereiden" . Mogelijk is dit een eerste teken van herstel of moer ik vrezen dat ik in mijn cloud straks 3385 fotos dubbel heb?
  • Hij werkt weer goed nu!
    Timosha, dank voor je hulp!
    Discussie dus afgerond.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.