Wanneer komt er een nieuwe Appletips app?

April 2015 aangepast in appletips genius
Weet iemand wanneer er een nieuwe update voor de appeltjes app komt? De app heeft nog steeds iOS 6 en met een iphone met iOS 7 ziet dat er anders uit. Ik hoop dat iemand antwoord weet op mijn vraag.

Reacties

  • De vraag is of de update van die app er ooit komt, en of die überhaupt nog nodig is.

    Deze website is fraai ontworpen; op de iPhone krijg je een aangepaste versie te zien die prima leesbaar en navigeerbaar is. Daar kunnen verschillende andere Nederlandstalige Apple websites nog een voorbeeld aan nemen! :-)
  • Ja dat klopt maar soms vind ik het handig dat ik gewoon mijn app kan gebruiken
  • RichardRichard    Beheerder
    April 2015 aangepast
    We hebben ontzettend veel aandacht en tijd erin gestoken om appletips zo goed mogelijk weer te geven op de iPhone en iPod touch (en overige smartphones). Leuk om te horen dat het goed gelukt is :)

    Een native iOS app is leuk... alleen ben je dan altijd gebonden aan app updates op het moment dat je iets aanpast op de website. Hierna moet je weer helemaal door het goedkeuring proces in de App Store. Wij willen echter flexibel zijn en snel kunnen schakelen als we weer iets nieuws hebben toegevoegd. Om die reden staat de app op een laag pitje...

    Het enige voordeel van een app zijn de push notificaties, hopelijk worden die iOS 9 op de zelfde manier toegevoegd als in OS X (Safari push notifications).

    Komende maand zal ook appletips Genius (de mobiele versie) voorzien worden van de zelfde mobiele layout als appletips.
Log In of Registreer om te reageren.