Synchronisatie foto's op alle apparaten?

April 2015 aangepast in iCloud
Op de iPad en iPhone zie ik in Foto'a alleen de foto's, die ik op de iPhone maakt, op de iMac alleen degene, die ik daarop importeerde. Ik dacht dat met het nieuwe Foto's alle foto's op alle apparaten met mijn Apple ID gesynchroniseerd werden. Wat doe ik mogelijk fout?

Reacties

  • JMRJMR
    April 2015 aangepast
    Ongeveer hetzelfde probleem, er zijn enkele(94) foto's gemaakt met iPhone terug te vinden in programma Foto's op de Mac, de iPhone en iPad.
    iPhoto gebeurtenissen vooraf omgezet in albums, maar daar is niets van te zien in Foto's.
    Ik begrijp het ook niet meer..

  • Foto's opstarten met de Option/Alt knop ingedrukt heeft me al een stap verder gebracht.
    Daar kan je kiezen welke bibliotheek je wil importeren in de nieuwe Foto app.
    Probleem blijft dat verse iPhone foto's nog steeds in de fotostream van iPhoto toekomen en niet in die van de nieuwe Foto's app.
  • Nieuwe fotos komen bij mij wel degelijk ook in de nieuwe Fotos App terecht, maar ook in de fotostream van de lopende maand. Die fotostream vormt dan een van de albums in de Fotos App. Werkt eigenlijk wel prettig.
  • Dank u voor de reactie.
    Dat is ook wat ik ervan verwacht, maar hier geen fotostream/album te vinden.
    Nochtans denk ik dat de voorkeurinstellingen correct zijn?
  • WesleyWesley    Beheerder
    Als jullie willen dat je overal je foto's kunt bekijken moet je gebruikmaken van iCloud-fotobibliotheek. Meer info lees je hier terug: http://www.appletips.nl/wat-is-icloud-fotobibliotheek-en-hoe-werkt-het/
  • Dank Wesley!
    Eens met je commentaar en ik gebruik het ook op die manier (dus met inschakeling van iCloud-fotobibliotheek.
    Maar ... ik heb wel erg veel fotos en (hoewel ik mijn iCloud opslag opgewaardeerd heb tot 20 Gb) dan loop ik op de duur toch vast met deze beperkte capaciteit. Ik heb er voor gekozen de fotos die ik minder vaak gebruik op m.n, OneDrive op te slaan, dat werkt perfect.
Log In of Registreer om te reageren.