Meerdere MacBooks zichtbaar in iPhone

March 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Op mijn iPhone (iOS 8) staat bij instellingen berichten/sms doorsturen meerdere MacBooks terwijl ik er toch echt maar één heb. Waarschijnlijk zijn die overgebleven nadat ik Yosemite opnieuw heb geïnstalleerd (clean install). Weet iemand hoe ik de 2 overtollige MacBooks uit mijn iPhone kan verwijderen, zodat alleen de hardware zichtbaar is die ook daadwerkelijk aanwezig is?

Alvast bedankt.

Reacties

  • Hoi Timosha, helaas is dit niet de oplossing. Heb mijn MacBook een nieuwe naam gegeven en de IPv6 parameter op local only. Echter in mijn iPhone staan bij sms doorsturen nog steeds 3 Macbooks. Heeft waarschijnlijk te maken met de 2 clean installs die ik uitgevoerd heb. Moet toch een mogelijkheid zijn om de 2 fake MacBooks bij sms doorsturen in mijn iPhone te verwijderen?
  • timoshatimosha    Moderator
    Als je ook een Apple TV 2 of 3 in gebruik hebt met oudere firmware kan je die oefening nog eens doen maar dan met de Apple TV uitgeschakeld.
  • Heb geen Apple TV. Heb je misschien nog een andere suggestie?
  • Heb de oplossing gevonden: Apple ID wachtwoord veranderen waardoor je op alle apparaten opnieuw moet inloggen. Hierdoor worden de 2 fake MacBooks verwijdert en ben je weer helemaal up to date...:-)
  • timoshatimosha    Moderator
    Tof dat het op die manier ook opgelost is. ;-) Eigenlijk wordt het probleem veroorzaakt door een Bonjour Sleep Proxy. Maar als het werkt dan werkt het. Succes verder. ;-)

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.