Problemen na installatie OS X 10.10 Yosemite

2»

Reacties

  • @Pieterr: De notificaties staan uit, het gaat alleen om het openen van safari op de andere mac's. Wanneer mijn collega een nieuw scherm opstart krijg ik een safari melding met de webpagina waarop mijn collega kijkt. (zie icoontje in afbeelding)
  • timoshatimosha    Moderator
    March 2015 aangepast
    Dan zet Handoff uit in de System Preferences.
  • March 2015 aangepast
    Ben ik nu de enige bij wie yosemite fantastisch goed draait op een iMac van mid 2007 ? Wel een beetje trager en zonder Handoff maar werkt goed zonder strandbal en vastlopers. Het was ook geen upgrade maar een schone install...
  • @wallytax: Jij hebt zeker 4GB geheugen in je Mid-2007 iMac?
  • op mijn macbook retina 13" met yosemite merk ik dat mijn safari soms niet meer werkt, geen sites meer kan vinden of zich ermee verbinden.
    Ik heb bluetooth daarom nu uitgeschakeld en toen deed ie het weer prima.
    Wanneer ik bluetooth weer inschakel om airdrop te kunnen gebruiken ontstaan dezelfde problemen weer. Herkend iemand deze problemen?
  • ik heb het nieuwste van het nieuwste gekocht een IMAC 5K, 32gb intern geheugen, ook ik heb de zelfde problemen met snelheid - safari - wifi enz.
    Diverser keren met apple support gebeld, een hardware reset uitgevoerd dmv
    toetsencombinatie voor het opstarten vast te houden.

    1. mac uitzetten storm er af - dus echt de stekker trekken
    2. mac aanzetten en de toesten cmd alt r en p ingedrukt houden tijdens het starten
    3. je moet twee keer het opstart geluid horen, dan kunnen de toesten worden losgelaten.
    4. de SMC is dan reset
    5. met wat gelukt werkt de verbinden tussen safari en wifi dan weer

    niet iedere verbetering is er een.
  • @Pieter: Ik heb 2 reepjes van 4GB aan ram.
Log In of Registreer om te reageren.