iPhone 5c blijft in opstartmodus

January 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Mijn iPhone 5C blijft al 3 uur lang constant opstarten. Het apple teken komt in beeld, dan denk je dat hij daarna het homescreen laat zien, maar gaat ipv homescreen op zwart scherm. waarna ongeveer 2 seconden weer het apple teken verschijnt. Hij blijft dit maar doen, wat kan ik hier aan doen? Het gebeurde toen ik de Facebook app downloadde, toen viel die uit. en sindsdien is hij dus aan het proberen op te starten.

Reacties

  • Je zou je iPhone op je Mac kunnen aansluiten, en via iTunes restoren.
  • timoshatimosha    Moderator
    Het kan zijn dat de accu te diep ontladen is en dat de bootspanning te laag is (< 3.7 V). Sluit het toestel aan de lader aan. Na ca. 30 tot 60 minuten zou het toestel moeten opstarten.

    Als dat niet lukt dan probeer om het toestel met iTunes in DFU of Recovery Mode te herstellen:

    http://www.appletips.nl/iphone-ipad-of-ipod-touch-herstellen-via-dfu-of-recovery-mode/
  • Mijn macbook herkent hem niet.. en timosha hoe kan hij dan wel de hele tijd opstarten? Het ligt niet aan de batterij, want heb hem helemaal leeg laten lopen (opstarten pogingen kost hem blijkbaar energie) vervolgens zodra hij genoeg batterij heeft, gaat hij weer proberen op te starten, wederom zonder enig succes.
  • timoshatimosha    Moderator
    January 2015 aangepast
    Een iDevice kan alleen gecontroleerd met een hoge laadstroom opladen als iOS opgestart is en de Power Daemon (powerd) draait. Dat is bij jou niet het geval. Nu wordt er ongecontroleerd met een heel lage laadstroom opgeladen. Als de bootspanning hoog genoeg is ( > 3.7 V) zou het toestel moeten opstarten.

    De MacBook kan de iPhone alleen herkennen als iOS draait. Tenzij het toestel in DFU of Recovery Mode staat.

Log In of Registreer om te reageren.