Apple TV icm iMac en iPhone

January 2015 aangepast in Apple TV
Bijvoorbaat dank...

Vanavond dan eindelijk mijn eerste iMac opgehaald. Helemaal blij, maar nu heb ik 1 vraag. Via atv stream ik vanuit mijn iphone, danwel iPad zeer scherp op mijn nieuwe Samsung Smart TV. Nu heb ik dit met de iMac (21,5 inch 2.7 ghz) ook geprobeerd en in principe lukt dit. Echter is het beeld zeer haperend en dus behoorlijk irritant. Geluid gaat wel. Heb KPN Experiabox, maar kan me niet voorstellen dat het hier aan ligt. Maar goed ik ben een leek wat dat betreft! Kan iemand mij helpen? Krijg het icoontje wel in beeld dus rechtsboven:P

Nogmaals bijvoorbaat Dank!

groeten Simon

Reacties

  • Is je iMac via wifi aangeloten? Zo ja, probeer eens of het beter gaat als je de iMac met een ethernetkabel op je router aansluit.
  • Klopt is via wifi! Ik zal vanmiddag eens proberen! Gek dat de iPhone en iPad vanuit dezelfde ruimte wel goed streamen.... Bedankt voor je reactie!!
  • Helaas het mag niet baten wanneer ik beide apparaten, zowel atv als imac direct met het netwerk verbind. Iemand anders een idee?
  • Heb je een "oude" Apple TV of een nieuwe? En mirror je je scherm of breidt je het uit naar de ATV? Hapert het met alles, of alleen wanneer je bijvoorbeeld video's afspeelt?

    Wat is de resolutie van je iMac en op welke resolutie+hertz is je ATV ingesteld?
  • timoshatimosha    Moderator
    @AlbertTCB

    In januari 2015 bestond er nog geen "nieuwe" Apple TV 4. Het gaat hier dus duidelijk om een ATV 2 of 3.
Log In of Registreer om te reageren.