Synchronisatieprobleem iPod Classic (160GB) met MacBook Air (2013)

January 2015 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Na wat rond te lezen op internet merkte ik dat er blijkbaar een bug zit in de nieuwste update van yosemite. Ik kan mijn iPod niet synchroniseren. Iemand die daar ook problemen van ondervindt? Weet iemand alternatieven om mijn iPod toch te synchroniseren en waneer zou Apple een nieuwe update voor yosemite uitbrengen?

Bedankt!

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Dat is een bug! Op het Apple Mac Development Forum staat een lang topic over dit probleem. Volgens het laatste bericht is deze bug opgelost met OS X 10.10.2 Build 14C94b. Dat is echter een Developer Preview. Dus, nog even wachten op de publieke release van OS X 10.10.2
  • dan zit ik nog altijd met een probleem,
    als ik hem niet kan updaten via de pc hoe kan ik dat dan ooit terug inorde krijgen ?
  • timoshatimosha    Moderator
    @mikey

    Mogelijke oplossingen zijn:
    1) Een oudere versie van OS X gebruiken. Bijvoorbeeld OS X Mavericks. Je moet dan ook een oudere versie van iTunes gebruiken;
    2) Onder Windows een oudere versie van iTunes gebruiken. Bijvoorbeeld iTunes 11.x.x

    Een bug is een bug en daar is weinig aan te doen tot Apple de bug opgelost heeft. En die bug is, zoals ik al schreef, opgelost in de laatste DP Build van OS X 10.10.2.
  • January 2015 aangepast
    ik ben net naar apple geweest en daar zeggen ze dat mijn harde schijf kapot is terwijl ik denk dat het niet kan,
    aangezien mijn ipod gewoon zegt dat de 150gb in gebruik is,
    als het in gebruik is kan hij volgens mij niet kapot zijn want ik heb al eens een kapotte harde schijf gehad en die werkte gewoon voledig niet meer
    ze stelden mij voor een nieuwe te kopen,
    ik denk dat ze gewoon geld uit mij willen kloppen
  • January 2015 aangepast
    Heb je überhaupt wel de tips van timosha gelezen? Het kan dus nog goed komen met een update maar dan moet je net als de rest gewoon nog even geduld hebben.
  • maar de mensen van apple zeggen dat er in ipod classic geen uptdates komen
    zoals ik op mijn eigen topic had gezegt wat geblokeert is het gaat in mijn geval over classic
  • timoshatimosha    Moderator
    January 2015 aangepast
    En in dit topic gaat het ook over de iPod Classic. De aanstaande updates zijn ook niet voor de iPod Classic maar voor OS X en iTunes (die de problemen met de iPod Classic oplossen).
  • waarom zegt apple winkel me dan dat hij kapot is ? :o
Log In of Registreer om te reageren.