iPhoto bibliotheek niet meer te openen

December 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Mijn iPhoto bibliotheek staat op een Time Capsule welke niet ingesteld is als TimeMachine backup maar gewoon als externe harde schijf. Vanuit mijn Macbook Pro benader ik via Wifi mijn bibliotheek. Dit werkt al jaren prima.
Inmiddels in het bezit van een iMac en vanuit daar geprobeerd om de iPhoto bibliotheek te openen wat helaas niet lukte. Ook kon ik niet meer mijn iPhoto bibliotheek openen vanuit mijn Macbook Pro!

Inmiddels de 4 opties van de Iphoto bibliotheek EHBO geprobeerd te hebben, kan ik nog steeds niet de iPhoto bibliotheek openen. Ook al contact opgenomen met Apple support en zij geven aan dat mijn iPhoto bibliotheek beschadigd is, omdat ik vanuit 2 verschillende Mac computers de iPhoto bibliotheek heb benaderd. De iPhoto bibliotheek is dus niet meer te openen en ik ben dus al mijn gebeurtenissen, gezichten en plaatsen kwijt. Wat ik gelukkig niet kwijt ben, zijn mijn foto's en deze kan ik vanuit de map Masters nog benaderen. Kortom ik kan geheel opnieuw beginnen met mijn iPhoto bibliotheek!

Heeft iemand toevallig nog een andere suggestie om te proberen mijn iPhoto bibliotheek te herstellen?
(Ik heb wel een backup gemaakt, maar niet heel recent, dus er is sowieso werk aan de winkel, hoop alleen dat iemand me kan helpen met de iPhoto bibliotheek te herstellen, zodat ik verder kan waar ik gebleven was)

Ik werk met iPhoto 9.6 en OS X 10.10 Yosemite op beide computers.

Reacties

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.