Problemen koppeling Apple ID met App Store, iTunes en iCloud

December 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik zoek me rot op internet!

Recentelijk heb ik mijn Apple ID en wachtwoord gewijzigd ivm problemen met mijn oude mailadres, daar kan ik niet meer in. Het ID en wachtwoord heb ik zonder problemen gewijzigd. Als ik nu wil inloggen bij appstore, icloud of iTunes staat standaard nog steeds mijn oude mailadres in het scherm, hoe krijg ik dit gewijzigd? Ik dacht dat dit automatisch zou gaan maar helaas. Ik hoop spoedig op een reactie, ik kom er niet meer uit.

Reacties

  • Wat staat er ingesteld bij de System Preferences --> iCloud?
  • Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Bij mij staat bij System preferences ->iCloud op de mac mijn juiste Apple ID, maar op de iPhone en iPad bij instellingen ->iCloud nog mijn oude Apple ID, op basis van mijn oude, niet meer bestaande e-mail adres. Daarom klopt mijn wachtwoord ook niet meer, want dus nu gekoppeld aan mijn huidige Apple ID. Vanmiddag kreeg ik bovendien op mijn iPhone de melding: verbinding met App Store mislukt, terwijl ik op de iPad wel bij de App store kan.
  • ik voeg me bij bovenstaande mensen, ik heb hetzelfde probleem. mijn oude mailadres is vervallen en bestaat niet meer en ik heb mijn Apple ID op de pc aangepast met mijn nieuwe mailadres. Op de pc werkt het maar niet op mijn iphone, die blijft maar met mijn oude mailadres naar het wachtwoord vragen...maar die is er niet meer.
    Help!!!!
  • Ik en vele vrienden van mij voegen zich idd ook hierbij met exact hetzelfde en enorm irritante probleem......al was het alleen maar omdat je mac-apparaten er 1000 x per dag om vragen......!#$%^&*(
    Hoe dit te verhelpen???
  • Ik heb hetzelfde probleem!!! Geen oplossing te vinden.


  • Kijk eens bij de inloggegevens die in julllie sleutelhanger staan. Mogelijk staan daar nog de oude vermeld. In dat geval deze verwijderen en bij eerste keer dat je weer inlogt de gegevens laten bewaren.
Log In of Registreer om te reageren.