WiFi probleem niet opgelost na update

November 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Na update naar Yosemite werkt WiFi slecht. Heb vandaag update 10.10.1 geïnstalleerd in hoop dat het WiFi probleem opgelost zou worden. Helaas is het probleem bij mij niet opgelost. Ben ik een uitzondering of hebben meer mensen dezelfde ervaring?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    November 2014 aangepast
    Geef nog even aan welke specifieke Wi-Fi problemen jij ondervindt. Lees het onderstaande topic eens.

    http://www.appletips.nl/genius/discussion/1298/hardnekkige-wi-fi-problemen-met-os-x-yosemite-10-10-x-zo-heb-ik-het-opgelost-#Item_2
  • Ik heb dit probleem met name op mijn Ipad. Ik moet regelmatig de wifi verbinding in en uitschakelen om opnieuw verbinding te krijgen
  • timoshatimosha    Moderator
    November 2014 aangepast
    @Jan H

    Dit topic gaat over OS X Yosemite, niet over iOS 8.
  • Best Timosha,

    Ik heb sinds medio dit jaar een Macbook Pro Ret-i7-2.0GHz. Ben dus voor wat OS X betreft een beginneling. Sinds de update naar Yosemite is mijn WiFi-verbinding met mij Macbook zeer traag. Soms valt de verbinding helemaal weg om vervolgens zeer traag weer enigszins op gang te komen. Op mijn oude laptop met Windows werkt WiFi als van ouds. De topic waar je naar verwijst is voor mij als beginneling helaas te technisch.
  • timoshatimosha    Moderator
    @Jan69

    Je moet alleen maar proberen wat onder "Mijn oplossing" staat. Al die instellingen kan je doen met Systeemvoorkeuren-> Netwerk.

    Dat een Windows laptop wel werkt wil niets zeggen. Windows gebruikt AWDL (Apple Wireless Direct Link) en Bonjour (Discovery Daemon) niet.
Log In of Registreer om te reageren.