Mail in 10.10 Yosemite verbergen tijdens opstarten Mac

November 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Sinds de update 10.10 start mijn mail in zn geheel op. Dus venster komt op bij opstarten van mn MBP.
Binnen instellingen, gebruikers en groepen,inloggen staat mail aangevinkt maar wel met verberg aan.

Wie weet raad om wel opstarten van mail maar zonder venster van de mail in het zicht te krijgen?

thx Mike

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Is het probleem dat ie schermvullende wordt weergegeven of dat ie niet automatisch verborgen wordt bij het inloggen.

    Je kan Mail verwijderen bij de inlog-instellingen en weer opnieuw toevoegen na een herstart.
  • October 2014 aangepast
    Hoi Wesley, dat laatste idd. Hij blijft niet verborgen als ik opnieuw inlog.
    Ik ga dat is proberen, eerst verwijderen en dan weer toevoegen na herstart.

    Thx alvast

    Edit; Nee helaas gaat dat niet. Grappige is dat als ik de mail weg doen bij voorkeuren als verberg opstarten hij de volgende in rij laat zien en dat was berichten. Rrraaaaarrrrr ;-)

    Thx Wesley voor het meedenken!
  • Iemand anders nog misschien een oplossing? Laatste beta 14B23 geïnstalleerd maar is nog niet opgelost. iemand anders met het zelfde probleem?

    thx
  • Laatste beta? Yosemite is toch al officieel uit?
  • timoshatimosha    Moderator
    @Mike zal het over OS X 10.10.1 Yosemite Beta (Build 14B23) hebben. Een DP/Beta die nog redelijk buggy is.
  • @timosha, dat zal idd wel. We wachten het even af. thx ;-)
  • Gisteren de update uitgevoerd en helaas bovenstaande niet opgelost.
    Heb zelfs een nieuwe clean install gedaan maar ook niets.
    Met automator een verberg functie aangemaakt en in "inloggen tijdens opstarten" gezet maar helaas, dit werkt niet.

    Hopen dat er wel een update voor komt...
  • June 2015 aangepast
    We zitten in juni 2015 met alweer wat update's verder maar het werkt nog steeds niet.
    Ligt het aan de instellingen binnen mail of iets anders?

    Onder systeemvoorkeuren/gebruikers en groepen daar de mail op verberg gezet maar ho maar.

    Wie heeft het probleem ook en hoe heb jij het opgelost?
Log In of Registreer om te reageren.