Geen cover in iBooks (MAC)

October 2013 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Weet iemand waar de albumillustraties (zoals het gebruikelijk was in iTunes) in iBooks op de MAC zijn gebleven? Ik krijg nu enkel een voorbeeldcover met tekst.

Reacties

  • Het is vooralsnog niet mogelijk de metadata van je iBooks te wijzigen. De iBooks zitten tegenwoordig diep verborgen in de Library files. Geen idee waarom Apple dit heeft gedaan.

    Het is wachten tot de eerste 3rd party app hier voor in de App store verschijnt.
  • Ik heb mijn boeken stuk voor stuk met de cover als .jpg in mapjes gestopt. Bij mij laat hij netjes de boeken zien met cover.
  • @KRNB1919: ik heb mijn boeken ook met "folder.jpg" in mapjes staan. Als ik in iBooks kies voor "Archief - Voeg toe aan bibliotheek", kan ik enkel de EPUB kiezen, JPG's worden niet geladen (zie voorbeeld).
  • @Jap74: De covers sla ik standaard op d.m.v. Calibre in de ePub, hierdoor verscheen de voorkant van het boek altijd in iTunes-iBooks. Nu dus niet meer. Weet je toevallig een andere work-around?
  • Om de een of andere vage reden worden de covers van ALLE boeken nu wel getoond, zonder een noemenswaardige actie te hebben uitgevoerd.

    Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.