Agenda iOS 8.1 en Outlook

November 2014 aangepast in Windows
Mijn agenda op iphone 5s en ipad 2 zijn volledig gevuld en synchroniseren onderling. In icloud op mijn windows 7 pc zie ik de afspraken niet terug en deze komen ook niet terug in mijn outlookagenda. Waar zit ik fout?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Gebruik je ook de allerlaatste versie van iCloud for Windows?

    http://support.apple.com/kb/DL1455?viewlocale=en_US&locale=en_US
  • Ja, voor de zekerheid nog een keer opnieuw geinstalleerd, helaas geen resultaat. Kan het met de poorten te maken hebben?
  • timoshatimosha    Moderator
    Als je de standaard Windows Firewall gebruikt dan zet iCloud for Windows de benodigde poorten zelf open. Met een firewall van derden niet, dat moet je dan zelf doen.
  • Hallo, mijn Iphone 5s en Ipad air synchroniseren plotseling niet meer naar behoren. Afspraken in outlook/icloud komen niet meer in de agenda van Iphone/Ipad terecht. Andersom, een afspraak in mijn Ipad zorgt voor synchronisatie met outlook/icloud, maar niet met de Iphone en vise versa. Ik heb de laatste versie van Icloud geinstalleerd (4.0.2), agenda uitgezet, opnieuw opgestart, agenda aangezet. Helpt niet. Ik lees hierboven, poorten openzetten, hoe doe ik dat? En bij de meneer hierboven synchroniseerde de apparten onderling wel? Wat zou nog een oplossing kunnen zijn?
  • Moet ik een programma onder Windows Firewall toegang geven tot communicatie, welk?
Log In of Registreer om te reageren.