Vreemde verschijnselen sinds Yosemite

October 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Gisteren twitterde ik naar @appletips: Ik zal blij zijn wanneer Yosemite mijn iMac weer probleemloos en op normale snelheid laat werken. Verlang terug naar Mavericks. Vandaag kreeg ik de melding: Het is zo ver, je kunt deze tips proberen : appletips.nl/yosemite-mogel… Natuurlijk ben ik hier direct mee aan de slag gegaan. Ik stuitte echter op iets vreemds, de iMac van Ton Kloppenborg (7) (zie bijgevoegd bestand). Als reactie kreeg ik van @appletips:dat is jouw iMac dit kan degene zijn waar je op werkt of die gedeeld wordt en op zelfde netwerk zit. Ik reageerde hierop met: Ik heb maar èèn iMac. Opvallend is dat ik eerst (6) zag en het na een herstart het (7) geworden was. Iets verkeerd ingesteld? Reactie @appletips: Neen normaal niet, dit is vast het nr die OS X aan je Mac geeft in de lijst. Mijn reactie: Maar hij telt dus blijkbaar per start een nieuwe. Ik zie dan ook steeds zo’n “laadstreep” in beeld. Wat te doen? Ik kreeg het advies het probleem voor te leggen bij jullie. Ik hoop dat jullie mij op het goede spoor kunnen zetten. Alvast dank voor de adviezen.

Reacties

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.