Ik kan geen kant op in de installatie van Yosemite..

October 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik zit met een probleem.. Ik heb Yosemite willen installeren op mijn macbook. Dus ik heb yosemite via de appstore gedownload en vervolgens moest mijn macbook opnieuw opstarten voor installatie. Nu ik mijn macbook heb opgestart, geeft hij 4 functies aan: terugzetten naar time-machine reservekopie / os x opnieuw installeren / zoeken naar hulp op internet / Schijfhulpprogramma.

Nu wou ik mijn installatie voortzetten door de functie 'os x opnieuw installeren', alleen daarbij geeft hij slechts 1 schijf aan (mijn HD), maar hier kan ik niet op installeren omdat deze is beveiligd.. en ik kan geen wachtwoord oid invoeren.

Hoe kan ik nu verder zonder mijn harde schijf te moeten opschonen (zodat ik al mn bestanden kwijt ben)?

Reacties

  • Ik neem aan dat je regelmatig een backup maakt, of tenminste een backup hebt gemaakt voordat je de upgrade naar Yosemite ging uitvoeren? In dat geval hoef je niet bang te zijn dat je bestanden kwijt raakt.

    Uit je tekst lijkt het erop dat je in Recovery mode bent opgestart in plaats van de gewone installatie-sequentie.
Log In of Registreer om te reageren.