iPhone via AirPlay koppelen aan smart tv

October 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Wanneer ik airplay wil activeren, kan ik enkel kiezen uit iphone en apple tv. Maar ik zou ook graag willen streamen naar mijn philips smart tv. Hoe zorg ik ervoor dat ik ook daarvoor kan kiezen?

Ik heb pas onlangs apple tv aangesloten op mijn Philips tv (zonder smart) in de woonkamer. In de slaapkamer heb ik een smart tv van Philips.

Vóórdat ik de apple tv had aangesloten kon ik soms filmpjes van het internet vanaf mijn iphone op de smart tv afspelen. Dit werkte met de airplay button die zichtbaar was bij het afspelen.

Nu werk ik met de swipe naar boven om airplay te activeren naar apple tv, maar mijn smart tv staat niet in dit lijstje. Terwijl ik weet dat het wel mogelijk moet zijn on daarnaar te streamen. Hoe voeg ik de smart tv toe in het lijstje onder de swipe?

Reacties

  • Ik heb internet en tv van ziggo met een ubee modem. Kwam een bericht op het internet tegen over de modem, dat deze de oorzaak kan zijn.

    Alle mogelijke oplossingen zijn welkom! :)
  • timoshatimosha    Moderator
    October 2014 aangepast
    @Ester

    Veeg het lijstje met de AirPlay apparaten op de iPhone eens naar beneden,
  • Hi timosha, bedankt voor het meedenken en je reactie!
    Dat heb ik helaas al heel vaak geprobeerd. Maar hij komt er echt niet bij te staan. Alleen de iphone en apple tv. En vanmorgen stond er ineens ook heel even iphone luidspreker. Die is inmiddels ook weer weg.
  • Verder niemand een tip? :(
Log In of Registreer om te reageren.