iPad Mini Retina is zeer traag na upgrade iOS 8

October 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Mijn iPad mini Retina heeft een zeer trage internet-verbinding na de update naar iOS8. Ik heb al herhaaldelijk de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, alles gewist en de fabriek instellingen hersteld de iCloud-backup teruggezet. Niets helpt. Het plezier wat ik hiervoor had met deze iPad verdwijnt als sneeuw voor de zon. Heeft iemand van jullie een mogelijke oplossing?

Alvast bedankt voor de hulp.

Arnold

Reacties

  • October 2014 aangepast
    Doe je dat via WiFi of aangesloten via iTunes? Via iTunes werkt het allemaal net wat beter en heb je ook niet zoveel ruimte nodig. En misschien eens geen back-up terug zetten?
  • Ik had die trage verbinding ook. KPN gebeld en terwijl ik aan de telefoon was, konden ze zien dat de boel tot aan mijn woning "verstopt" leek. Ze deden een paar dingen op de centrale, en zeiden vervolgens dat het vanaf dat moment beter moest worden, kon wel een paar dagen duren. Dat klopte, het werd steeds beter en nu ben ik bijna terug op het tempo dat ik had. Via een speedtest App kon ik het zelfs zien gebeuren, hoe het iedere dag sneller werd.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Er zijn meerdere iPad mini gebruikers die problemen hebben met hun wifi, beste is te navigeren naar Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen. Heb je dit voor of na de back-up gedaan? Als je dit er na hebt gedaan kun je misschien beter herstellen en als nieuw configureren. Heb je dit voor de back-up gedaan kun je hebt beste nogmaals doen.
  • February 2015 aangepast
    gisteren update naar IOS 8.1.3. gedaan. Nu wil mijn Ipadmini niet meer met Ziggo verbinden. niet naar mijn eigen account en ook niet naar de hotspotaccount. naar de sitecom wifiwerkt alles naar behoren. Geeft bij Ziggo aan dat wachtwoord niet correct is. echter, alle android toestellen met zelfde ww werken gewoon naar behoren. tip die hierboven staat werkt. iemand nog ideeen?
Log In of Registreer om te reageren.