Kleine wijzigingen in iOS 8

WesleyWesley    Beheerder
June 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Heb je een kleine wijziging, verbetering of leuke nieuwe functie gevonden in iOS 8 dan horen we dat graag! Vul deze discussie aan met een korte omschrijving en voeg eventueel een afbeelding toe.

Voorbeeld: Vanaf iOS 8 is het mogelijk om berichten in de gelijknamige applicatie een X aantal tijd te bewaren. Standaard is dit voor altijd, maar je kunt er ook voor kiezen om de berichten een jaar of een maand lang te bewaren.

Reacties

  • De animatie van multitasken is sneller, al kan het een beetje stotteren.
  • Hallo Wesley,
    misschien heb ik wat gemist maar is IOS8 al te downloaden?
  • timoshatimosha    Moderator
    @jersche

    iOS 8 Beta kan men alleen installeren als de UDID van het toestel geregistreerd is in het iOS Dev Center van Apple.
  • Swype functie voor het toetsenbord ?
  • September 2014 aangepast
    Apart kopen, heeft iemand ook het probleem dat de batterij zo snel leeg raakt? Ik heb een 5s, geen apps op de achtergrond niet heel vel staan maar toch raakt ie snel leeg.
  • In plaats van foto's verwijderen kan je ze verbergen door er simpel op je foto te tappen ( ingedrukt houden) en dan verbergen. Siri is ook uitgebreid ? Als je een bericht heb , kan je meteen snel reageren zonder uit je app te gaan. Safari en de store hebben een facelift :p wat ik gehoord heb heeft Siri een Shazam functie
  • ik kan "diagnose en gebruik"niet terug vinden, please show me.
    thnx
  • timoshatimosha    Moderator
    No problem, here we go: Settings -> Privacy -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data
  • Bedankt... Ik heb ook even gekeken... :( veel awdd en JetsamEvent errors op iPad en phone :/
  • Foto's die verwijderd zijn blijven nog 30 dagen op je phone / pad staan. Dus je hebt dan nog wat bedenktijd om of niks te doen of toch terug te plaatsen
  • mijn batterij is na een halve dag al leeg, ook de helderheid van het scherm is heel donker nu. update van 8 gedaan afgelopen dagen
  • Hai Wesley, weet jij hoe je jullie appletips push berichten weer kan ontvangen op iPhone 5s na update naar iOS 8? (Zie m'n vraag in genius) ontvang nl nu geen pushberichten meer van jullie terwijl alles aanstaat in berichten centrum. Tnx.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Momenteel is de push uitgeschakeld voor onze App, deze wordt binnenkort weer hersteld.
Log In of Registreer om te reageren.