Mijn 24 inch iMac gebruiken als 2e beeldscherm voor mijn 15 inch MacBook Pro onder Mavericks

October 2013 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Hallo Allemaal,

Weet iemand of het mogelijk is om onder Mavericks eenvoudig mijn iMac als 2e beeldscherm te gebruiken voor mijn Macbook pro? Heb ooit het programma ScreenRecycler gebruikt maar dat werkt niet lekker voor mij. Wellicht is er met Mavericks een ander andere/betere optie?

Geronimo

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    heb je in beide producten een Thunderbolt ingang/uitgang?

    Je kan namelijk met behulp van een Thunderbolt kabel beide macs aan elkaar koppelen en dan één van de twee gebruiken als 2e beeldscherm. Via Wi-fi is dit niet mogelijk.
  • En de airplay functie dan? Die waar Mavericks reclame mee maakt? Ik krijg het zelf niet voor elkaar, maar dat zou toch moeten werken??
  • WesleyWesley    Beheerder
    October 2013 aangepast
    Dit werkt alleen van Mac naar Apple TV, helaas wordt Mac naar Mac nog niet ondersteund.

    Apple: "AirPlay Display: With AirPlay Display and Apple TV, you can use your HDTV as a second display."
  • zonde zeg... moet ik toch nog gaan zitten prutten met een extra beeldscherm. Hoopte eigenlijk nu draadloos mijn macbook als tweede scherm te gaan gebruiken..
Log In of Registreer om te reageren.